Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Lite, Talk!

Av Evelin Järvenpää - 12 februari 2013 21:23

Tja tja bloggen, idag har jag varit i skolan... Inget speciellt!

Vi har varit hemma, med ungefär fyra vänner, plus + mig och min syster   

Vi tittade på film också..   

Nu sitter jag och pratar ett samtal, och bloggar xD

Funny radom talk:) Precis här-Eller?

Men vi ska snart sova.. och en av våra kompisar kommer sova över.




Hello Hello blogg, Today i have been in school.... Not so specially!

We have been home, With four friends, plus + me and my sister   

We have also look at a movie..   

right now i am talking on the phone, and blogs xD

Funny radom talk:) Right here-or?

But we gone sleep soon.. And one of my friends gone sleeping over.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelin Järvenpää - 25 februari 2013 11:20

Det var ett tag! Vad ska jag börja med? Jag har inte gjort så mycket, eller just nu är jag med Linn    Och vi sitter och chillar.  Min syster är väldigt dryg mot mig, hatar henne.   Och äntligen! SportLOV <3 slipper skolan ett tag.. ...

Av Evelin Järvenpää - 12 februari 2013 21:41

Snälla! Vill få fler följare, som "följer" mig snälla, Jag skulle bli tacksam.. Jag har säckert bara 14 som har varit in och tittat på min blogg.. Kanske mindre, ska titta;) ...

Av Evelin Järvenpää - 10 februari 2013 13:08

Jag blir så glad! Ska kanske få en till katt<3 Jo, vet ennu inte vilken katt jag vill ha tex. Skogskatt, birma eller bengal, det var en till kom inte ihåg.    Men endå, om det blir en birma? så tänkte jag vilken katt det en blir kommer jag döp...

Av Evelin Järvenpää - 30 januari 2013 16:00

Ha skolan var schysst! På rasten vara mina kompisar med på snöbollskrig!! Mot en biffig och en aning tjock    Fast jag kastade aldrig, det regnade ju lite så jag använde mitt paraply till skydd. Jag kände mig stolt för att min kompis ebba kast...

Av Evelin Järvenpää - 6 januari 2013 09:28

Ni vet nog att det här är världens sämsta dag! Min farmor finns inte mer. Hon dog 3 på natten idag, det känns hemskt att jag fick veta det... Det var alltid ett glatt ansikte när hon kom hem, men det brodde ju på. Inte för att vara taskig men h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards